Unowocześnione łańcuchy śniegowe pewag ring automatik

Nowy model na sezon 2012/13

Nowa, ulepszona wersja na sezon 2012/13

  1. Czy Twoj pojazd jest napędzany na tylną oś?
  2. Czy masz w nim zamontowane koła o szerokim bieżniku?
  3. Czy samochód jest niskozawieszony?

Jeśli na wszystkie te trzy pytania odpowiesz TAK, powinieneś (powinnaś) poważnie rozważyć konieczność zakupu łańcuchów w modelu pewag ring automatik.

Łańcuchy te zostały skonstruowane przede wszystkim z myślą o posiadaczach pojazdów napędzanych na tylną oś, poruszających się na szerokim ogumieniu i na dodatek niskozawieszonych. Przeciętny kierowca nie zdaje sobie sprawy, że zawieszenie przednie pojazdów różni się od tylnego również ilością miejsca w nadkolu wpływającą na łatwość i szybkość montażu łańcuchów śniegowych.

Przykład: Samochód z napędem na przednią oś. Łańcuchy montujemy oczywiście na kołach napędzanych na przedniej osi. Teoretycznie gdybyśmy chcieli przećwiczyć zakładanie tych samych łańcuchów na kołach tylnych okazałoby się, że może nie być to takie proste. Posiadacze samochodów napędzanych na przednią oś nie znają tego problemu bo po prostu nie montują łańcuchów na tylnej osi. Posiadacze takich pojazdów jak Mercedes, BMW, Lexus najprawdopodobniej będą się musieli zmierzyć z tym problemem chyba, że zdecydują się na rozwiązanie od pewagu...

Dlatego przed laty skonstruowano łańcuchy pewag ring automatik.Na sezon 2012/13 zostały unowocześnione.

NOWOŚĆ: Pozycja czerwonego odcinka łańcucha napinającego potwierdza poprawność prawidłowego montażu łańcuchów śniegowych. Pozycja, w jakiej znajduje się czerwony odcinek łańcucha napinającego pomaga w upewnieniu się, że łańcuchy zostały poprawnie zamontowane  i optymalnie naciągnięte (oba końce kabla po wewnętrznej stronie koła zetknęly się).

Przekonaj się, że najnowsza innowacja od firmy pewag bardzo ułatwia montaż łańcuchów - obejrzyj film instruktażowy.